Friday, October 11, 2013


සමහර වෙලාවට වෙන කස්ටිය අපේ folders වල තියෙන අපේ පුද්ගලික දේවල් හොරට බලනවා....
මං කියන්නෙ බොරු නෙවිනේ...... :)))) ඔය දේ වැඩිපුරම කරන්නෙ අපේම යාලුවෝ තමයි................


අන්න ඒ හින්ද මම මගේ machine එකට Folder Lock එකක් දැම්ම.....
ඒ lock එකෙන් මට ඕනකරන මගේ file අනිත් කස්ටියගෙන් හංගල තියාගන්න පුළුවන්..........

දැන් ඉතින් බයවෙන්න දෙයක් නෑ................


මෙන්න මෙතන ලින්ක් එක තියෙනවා Download කරගන්න.....





Download කරගත්තද?

මෙන්න මෙහෙමයි Install කරන්නේ....


මුලින්ම rar file එක කොහෙට හරි extract කර ගන්නකො...........




එතකොට එන  file එකේ මෙන්න මේ වගේ තියෙන file එක double click කරන්නකෝ.....



ඊට පස්සේ සාමාන්‍ය විදියට install කරගන්න......
ඊලගට තමයි Crack folder එකේ තියෙන Crack file එක double click කරන්න ඕන.....




එතකොට Folder Lock Software එක නිකම්ම Register වෙනවා ......එච්චරයි කරන්න තියෙන්නේ.....
software එකට අපි password එකක් දීල තමයි යන්න ඕන.....


Folder lock එක මෙන්න මේ වගේ......................






දැන් ඔයාලට පුළුවන් තමන්ගේ files අනිත් අයගෙන් පරිස්සන් කරගන්න..............




තව අලුත් අලුත් දේවල් හම්බ උනොත් අනිවා දෙන්නං.......



එහෙනං මන් ගියා..................... :)))))))













Categories:

1 comment:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!